Har du sett de siste annonsene fra ACT? Vi har inngått avtale om en kampanje i Widerøe-magasinet Perspektiv, og gjennom året kjører vi en kampanje som kommuniserer klyngens betydning for økt bærekraft. Første annonse sto på trykk i februar. Magasinet har månedlige utgaver, og har 250 000 lesere/mnd. Scroll nedover for å se alle annonsene vi har lagd så langt:
1. mars:
1. april:
1. mai:
1. juni:
1. juli:
1. august:
1. september:
Alle partnere i ACT er invitert til å komme med innspill til kampanjen, og vi har fått mange forslag til gode ambassadører.
Vi trekker fram aktører som kan vise til prosjekter eller resultater som møter våre utvalgte bærekraftsmål.
Målene er:
9. Innovasjon og infrastruktur
11. Bærekraftige byer og samfunn
12. Ansvarlig forbruk og produksjon
13. Stoppe klimaendringer
17. Samarbeid for å nå målene
Vi har med aktører fra alle deler av partnerskapet, fra ulike regioner og av begge kjønn.
Kampanjen utvikles i samarbeid med Mye i Media og Sjursen Design.